Lietuvoje išbandomi pirmieji suskystintomis gamtinėmis dujomis (LNG) varomi vilkikai.
2021
Lietuvoje priimamas Alternatyviųjų degalų įstatymas, kuriuo siekiama iki 2030 m. žymiai (iki 15 proc.) padidinti atsinaujinančių energijos išteklių dalį transporto sektoriuje ir taip sumažinti neigiamą poveikį klimatui aplinkos oro taršai.
„SG dujos“ kartu su partneriais pradeda įgyvendinti biometano jėgainės statybų projektą. Planuojama gaminti biometaną transporto reikmėms iš biologiškai skaidžių atliekų ir transportuoti jį Lietuvos dujotiekio sistema.
Į Lietuvą per kilmės garantijų sistemą importuotos pirmosios 10 megavatvalandžių biometano dujų.
Lietuvos keliuose išbandomas pirmasis „Scania“ biometanu varomas vilkikas - biometanas pirmą kartą panaudojamas Lietuvoje transporto sistemose
Startuoja pirmasis žaliojo vandenilio prijungimo prie Lietuvos dujų sistemos projektas – „SG dujos Auto“ pasirašo susitarimą dėl vandenilio gamybos „Power-to-gas“ (P2G) technologijos plėtros.
2022
Tyrimų laboratorijoje kuriama eksperimentinė infrastruktūra užpildyti transporto priemones grynu žaliuoju vandeniliu
Gautas tarptautinis ISCC sertifikatas, patvirtinantis „SG dujos“ pasirengimą tiekti Lietuvos rinkai biometano dujas
2007-2017
Kuriama ir plečiama bazinė suslėgtų gamtinių dujų (CNG) pildymo stočių infrastruktūra, pritaikyta miestų savivaldybių keleivinio transporto autobusų parkams, atsiranda pirmieji dujiniai autobusai.
Atsiranda pirmosios įmonės ir privatūs asmenys, įsigiję CNG varomas transporto priemones, dalis autobusų parkuose įrengtų CNG pildymo stočių atveriamos naudotis visų CNG transporto priemonių savininkams.
2013
Įkuriama Pirmoji Baltijos šalyse Vandenilio kuro ir kuro priedo eksperimentinių tyrimų laboratorija. Tiriamos galimybės pritaikyti vandenilį naudoti kaip kuro priedą kartu su suslėgtomis gamtinėmis dujomis (CNG) transporto priemonių vidaus degimo varikliuose. Testuojamos galimybės Lietuvos autobusų parkuose naudoti hidrometaną – suslėgtų gamtinių dujų ir vandenilio mišinį.
Pradedamas bendradarbiavimas mokslinių tyrimų srityje su tarptautiniais koncernais „Scania“ ir „Iveco“.
2014
Sukuriama pramoninės gamtinių dujų ir vandenilio mišinių gamybos technologija, įregistruojamas H2NG prekės ženklas.
2015
Pagal „SG dujos Auto“ pateiktas specifikacijas pagaminami pirmieji H2NG (suslėgtos gamtinės dujos praturtintos 10% vandenilio) mišinių gamybos moduliai, skirti miestų viešajam transportui, įrengiami trijų Lietuvos miestų savivaldybių – Marijampolės, Telšių ir Ukmergės – autobusų parkuose.
2018
Lietuvoje panaikinamas akcizas suslėgtoms (CNG) ir suskystintoms (LNG) gamtinėms dujoms, naudojamoms kaip alternatyvus kuras visose transporto priemonėse.
Viečiūnuose įkuriama pirmoji UAB „SG dujos“ įmonės „Viva grid“ suskystintų gamtinių dujų (LNG) stotis.
Kartu su Vilniaus Gedimino technikos universitetu ir Švedijos koncernui „Scania“ pradėta tyrimų programa Lietuvoje. Pirmasis etapas – detalūs testai realiomis sąlygomis, dideliu vandenilio kiekiu (iki 20 proc.) prisodrintomis gamtinėmis dujomis (H2NG) varomas miestų keleivių pervežimui skirtas autobusas.
2019
Pradedami įgyvendinti pirmieji suskystintų (LNG) gamtinių dujų pildymo stočių, skirtų tolimojo pervežimo vilkikams, projektai. Suplanuojama įkurti pirmąsias stotis „Via Baltica“ magistralėje.
2020
Lietuvoje išbandomi pirmieji suskystintomis gamtinėmis dujomis (LNG) varomi vilkikai.
2021
Lietuvoje priimamas Alternatyviųjų degalų įstatymas, kuriuo siekiama iki 2030 m. žymiai (iki 15 proc.) padidinti atsinaujinančių energijos išteklių dalį transporto sektoriuje ir taip sumažinti neigiamą poveikį klimatui aplinkos oro taršai.
„SG dujos“ kartu su partneriais pradeda įgyvendinti biometano jėgainės statybų projektą. Planuojama gaminti biometaną transporto reikmėms iš biologiškai skaidžių atliekų ir transportuoti jį Lietuvos dujotiekio sistema.
Į Lietuvą per kilmės garantijų sistemą importuotos pirmosios 10 megavatvalandžių biometano dujų.
Lietuvos keliuose išbandomas pirmasis „Scania“ biometanu varomas vilkikas - biometanas pirmą kartą panaudojamas Lietuvoje transporto sistemose
Startuoja pirmasis žaliojo vandenilio prijungimo prie Lietuvos dujų sistemos projektas – „SG dujos Auto“ pasirašo susitarimą dėl vandenilio gamybos „Power-to-gas“ (P2G) technologijos plėtros.
2022
Tyrimų laboratorijoje kuriama eksperimentinė infrastruktūra užpildyti transporto priemones grynu žaliuoju vandeniliu
Gautas tarptautinis ISCC sertifikatas, patvirtinantis „SG dujos“ pasirengimą tiekti Lietuvos rinkai biometano dujas
2007-2017
Kuriama ir plečiama bazinė suslėgtų gamtinių dujų (CNG) pildymo stočių infrastruktūra, pritaikyta miestų savivaldybių keleivinio transporto autobusų parkams, atsiranda pirmieji dujiniai autobusai.
Atsiranda pirmosios įmonės ir privatūs asmenys, įsigiję CNG varomas transporto priemones, dalis autobusų parkuose įrengtų CNG pildymo stočių atveriamos naudotis visų CNG transporto priemonių savininkams.
2013
Įkuriama Pirmoji Baltijos šalyse Vandenilio kuro ir kuro priedo eksperimentinių tyrimų laboratorija. Tiriamos galimybės pritaikyti vandenilį naudoti kaip kuro priedą kartu su suslėgtomis gamtinėmis dujomis (CNG) transporto priemonių vidaus degimo varikliuose. Testuojamos galimybės Lietuvos autobusų parkuose naudoti hidrometaną – suslėgtų gamtinių dujų ir vandenilio mišinį.
Pradedamas bendradarbiavimas mokslinių tyrimų srityje su tarptautiniais koncernais „Scania“ ir „Iveco“.
2014
Sukuriama pramoninės gamtinių dujų ir vandenilio mišinių gamybos technologija, įregistruojamas H2NG prekės ženklas.
🍪
Šioje svetainėje naudojame slapukus
Naudojame slapukus siekdami suasmeninti turinį ir skelbimus, teikti socialinės žiniasklaidos funkcijas ir analizuoti srautą. Skaityti daugiau